Siapa ingin bertapak dalam smartphone saya?

"

Assalamualaikum.. Sekarang saya buka peluang keemasan kepada sesiapa yang komen kt bawah untuk bertapak dalam smartphone saya. Bagaimana caranya? Dengan meninggalkan URL BLOG masing-masing, blog anda semua akan dibookmark untuk proses blogwalking saya setiap hari. Mudah bukan, just tinggalkan URL BLOG tak kira blogger lama mahupun baru.

Kenapa nak pilih url blog yang baru, mana yang lama?
Sebab semuanya dah hilang setelah smartpone saya terpaksa diformat gara-gara lembab gila. Bulan ni dah 2 kali format, maklumlah dah hampir 2 tahun pakai. Nak smartphone baru letteww..hehe..Dapat Galaxy Note 3 best jgk.

Sebelum tu, sila like FB Fanpage saya di sidebar kanan. Sila pandang kanan semua..dan tekan like ok. Ada info menarik dan tertarik kat situ.

Ok semua, jangan lupa tau tinggalkan URL BLOG. Best jgk taip entry sambil badan bergegar.

"
Source : http://cinta25hb.blogspot.com/2013/09/siapa-ingin-bertapak-dalam-smartphone.html
Previous
Next Post »